מידע אישי מקוון - נכנסים ומתעדכנים!

 

​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​חשבון אישי מקוון מאפשר  לכם לקבל מידע על מוצרי ביטוח שברשותכם, או כאלו שפגו בשלוש השנים האחרונות. מידע זה יכול לסייע לקבל החלטות מושכלות אם אתם שוקלים לרכוש, לעדכן או לבטל פוליסה. בכל זמן ומקום תוכלו לברר פרטים ולהעביר מסמכים נדרשים.
רשות שוק ההון פירסמה לאחרונה את ערוצי ההתקשרות הדיגיטליים של חברות הביטוח, בעזרתם ניתן לבצע פעולות שונות ולפעול למיצוי זכויותיכם.
כל השירותים ניתנים לציבור בחינם וברמת אבטחת מידע גבוהה.​​

הדרך הקלה והמהירה ביותר לאתר את החשבון האישי המקוון שלך הוא באמצעות הר הביטוח​. הר הביטוח מציג בפניך את כל מוצרי הביטוח שברשותך ומאפשר גישה ישירה לחשבון המקוון בחברת הביטוח​​​​. 

בחשבון האישי תוכלו לצפות במידעים הבאים:

​א. פרטים אישיים: כתובת דואר, דוא"ל ומספרי טלפון. את הפרטים ניתן לעדכן באופן מקוון ומיידי, אם אינם מעודכנים.

ב. פירוט מוצרי הביטוח: בחלוקה לענפי הביטוח השונים. באתר ניתן לצפות בשם מוצר הביטוח, מספר פוליסת הביטוח, סיווג התכנית (אישי או קבוצתי), מועד תחילת ותום תקופת הביטוח. כמו כן, לכל מוצר ביטוח מוצגים סך דמי הביטוח השנתיים שצפויים להיגבות עבור שנת הביטוח כולה או דמי הביטוח בגין החודש הקודם.

ג. מוצרי ביטוח שאינם בתוקף: תוקפם פג בשלוש השנים האחרונות, בחלוקה לענפי הביטוח השונים. באתר ניתן לצפות בשם מוצר הביטוח, מספר פוליסת הביטוח, סיווג התכנית (אישי או קבוצתי), מועד תחילת ותום תקופת הביטוח. כמו כן, לכל מוצר ביטוח מוצגים סך דמי הביטוח השנתיים שנגבו בשנת הביטוח האחרונה בה היה בתוקף.

ד. מסמכים רלוונטיים: לכל מוצר ביטוח תקף או שתוקפו פג בשלוש השנים האחרונות. המסמכים הזמינים הם נוסח הפוליסה או כתב השירות שנרכש, דף פרטי ביטוח מעודכן, הדיווח השנתי האחרון שנשלח למבוטח וטופס גילוי נאות. שימו לב, מסמכים אלו מוצגים באופן אוטומטי רק עבור מוצרים שנמכרו אחרי ינואר 2000. עבור מוצרים שנמכרו לפני מועד זה ניתן להגיש פניה לחברת הביטוח שמחויבת להשיב את המסמכים תוך שלושה ימי עסקים. בנוסף באמצעות האתר ניתן לקבל דוח תביעות הנדרש בהצטרפות לביטוח רכב חובה ומקיף. הדוח מכיל את התביעות שהגיש המבוטח לחברת הביטוח ב-3 השנים האחרונות ובמקרה שלא הוגשה אף תביעה מתקבל דוח המאשר שלא הוגשו תביעות בתקופה האמורה.

ה. פירוט תביעות: שהגיש המבוטח ב-3 השנים האחרונות. עבור כל תביעה מוצגים שם הפוליסה שמכוחה הוגשה התביעה, מספר התביעה, תאריך הגשת התביעה, מצב התביעה (פתוחה, תשלום, תשלום חלקי, פשרה, נדחתה), מסמכים והודעות הנדרשים על פי כל דין, רשימת המסמכים שהוגשו על ידי המבוטח לצורך בירור התביעה וכן רשימת המסמכים הנוספים אשר נדרשים לחברה לצורך בירור התביעה.

אחרי שנכנסת לחשבון האישי ובדקתם את המידע האישי שלכם, תוכלו לפנות בקלות ובצורה מקוונת ישירות לחברת הביטוח. רשות שוק ההון, ביטוח וחיסכון מפרסמת לטובת הציבור את ערוצי ההתקשרות הדיגיטליים​ של חברות הביטוח, בעזרתם ניתן לבצע פעולות שונות ולפעול למיצוי זכויותיכם. 

שימו לב!

חברת הביטוח יכולה לאפשר לכם לקבל מסמכים והודעות דרך אתר האינטרנט במקום באמצעות הדואר. ההליך אמנם מקצר ומייעל את ההליך, אך חשוב שתזכרו לבדוק מידי פעם אם מחכות לכם הודעות בחשבון המקוון.

את המידע והשירות תוכלו לקבל בנוגע למוצרי ביטוח חיים מקיף, ביטוח חיים עם רכיב סיכון בלבד, ביטוח חיים קבוצתי הדדי, ביטוח בריאות, ביטוח רכב חובה, ביטוח רכב מקיף וביטוח מקיף לדירות ולבתי עסק.

קראו עוד על הר הביטוח​ ואילו ביטוחים תוכלו לאתר באמצעותו. עשו לכם הרגל קבוע - היכנסו לבדוק את מידע האישי שלכם.​​