תשלום התביעות - אחוז התביעות שאושרו ושולמו ומהירות הטיפול בהן.
טיפול בפניות - מידת שביעות הרצון של לקוחות מטיפול חברת הביטוח בפניות אליהומידת ההמלצה של לקוחות אלו על החברה.
תלונות הציבור - שקלול מספר תלונות ציבור שהוגשו נגד חברת הביטוח, ומספר התלונות בהן נמצא שהחברה לא פעלה כנדרש.
היכנסו לבדוק את מדד השירות הרלוונטי עבורכם:
.
אז איך רוכשים ביטוח?
אל תחששו, זה לא כל כך מסובך. קראו עוד על איך בוחרים ביטוח.
היעזרו במחשבון תעריפי ביטוח דירה ובמחשבון תעריפי ביטוח רכב חובה לפני שאתם רוכשים ביטוח.